۳

آرامش خود را حفظ کنید

آرامش خود را حفظ کنید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 51

آرامش خود را حفظ کنید
آیا خود شما دوست دارید شریک زندگیتان و یا دوستتان بداخلاق باشد؟ نداشتن آرامش در زندگی باعث بوجود آمدن هزار و یک مرض خواهد شد که رایجترین آن فشار است. من اشخاصی را دیده ام وقتی صبح از خواب بر میخیزند تبدیل به برج زهر مار میشوند و گویی همه مقصر بیدار شدن او از خواب هستند. برای چه همه را در زندگی مقصر میدانید و خودتان را نه؟ چرا همیشه دیگران را محکوم میکنید و خودتان را تبرئه؟ چه کسی گفته دیگران باید بدون احترام متقابل به شما احترام بگذارند؟ تا جایی که میتوانید به خود مسلط باشید و هیچ چیز را جدی نگیرید، زندگی ارزش این را ندارد که شما بخواهید در طول آن همیشه خلقتان تنگ باشد. پدر یکی از دوستان من طرفدار سر سخت یک تیم فوتبال بود و زمانیکه آن تیم مسابقه داشت، هیچکس حق نداشت در خانه کلامی حرف بزند. خدا آن روز را قسمت نکند که تیمش ببازد، طبق گفته دوستم زمانیکه تیم محبوب پدرم میبازد تمام خانواده مقصر میشوند و خلق تنگ او همه را عذاب میدهد. پدر دوستم به خاطر همین تنشها دو بار قلبش را عمل کرده بود و در سن 55سالگی فوت کرد. نداشتن آرامش در زندگی، عمر را کوتاه میکند. کار درستی نیست که یک انسان دیگران را به خاطر یک بازی و یا یک سریال مورد علاقه برنجاند. از همین حالا به خودتان قولی دهید به خاطر چیزی خودتان را ناراحت نکنید و آرامش را به زندگی خود بیاورید. یک ذهن آرام هم خلاقیتش شکوفا میشود و هم زندگی برایش شیرین میشود.


قدم 51 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
  1. avatar
    khyli sakhte vaqti halet bade arameshto hefz koni ...gahi vase arom shodan hishki nis aromet kone faqat khodet bayad khodetu arom koni
    • avatar
      درسته
      خودتی با خودت :)
  2. avatar
    به خاطر چیزی خودتان را ناراحت نکنید و آرامش را به زندگی خود بیاورید. یک ذهن آرام هم خلاقیتش شکوفا میشود و هم زندگی برایش شیرین میشود.

    in doroste
    • avatar
      :)
    • avatar
      درود بر شما :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید