۲

آیا شکرگزار واقعی هستید؟

آیا شکرگزار واقعی هستید؟

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 70

آیا شکرگزار واقعی هستید؟


شکرگزار بودن معنی‌اش این نیست که شما بعضی اوقات آن را به زبان بیاورید. اخلاق شکرگزاری باید در رفتار شما نمایان باشد نه اینکه فقط لقلقه‌ی دهان و یا عادت باشد. من با بیشتر آدمها که صحبت میکنم، تمامی آنها در نهایت خدا را شکر میکنند ولی خیلی از آنها به چیزی که گفتند باور قلبی ندارند. تصمیم بگیرید که یک شکرگزار واقعی باشید و رفتارهای شما هم همینطور باشد. اگر خودروی شما ساده است، قدرش را بدانید و اگر قدرشناس باشید خداوند به شما بهترش را هم خواهد داد. حسرت زندگی دیگران را نخورید زیرا شما از زندگی آنها خبر ندارید و فقط ظاهر را میبینید. افرادی هستند که حسرت داشتن داشته های شما را میخورند پس آنقدر از فلاکت هایتان برای این و آن نگویید. اگر شما در زندگی شکرگزار نباشید هرچقدر که پولدار و مشهور هم شوید از آنها لذت نخواهید برد. میزان شکرگزاری خود را بر روی کاغذ بنویسید و از خود بپرسید چطور میتوانم درصد شکرگزاری خودم را بالا برم؟ من هر روز چندین بار خدا را شکر میگویم نه در برابر دیگران بلکه در خلوت خودم. من برای هر اتفاقی چه خوب و چه بد خدا را شکر میکنم آخر زندگی در خودش سختی هایی را هم دارد. اینکه ما بخواهیم فقط در مواقع خوبی و خوشی شکرگزار خدا باشیم، کار سختی نیست ولی اگر در مواقع سختی این کار را بکنیم یک شکرگزار واقعی خواهیم شد. شکرگزار همین لحظه ای که در حال خواندن این مقاله هستید باشید زیرا خیلی ها در همین لحظه قادر به نفس کشیدن نیستند.


قدم 70 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
    • avatar
      🌹 
  1. avatar
    دوست دارم اقای دانش راد واقعا تو زندگیم خیلی تاثیر گزاشته کلام های خوشکلات
    • avatar
      بله 
      ایشون استاد بنده هم هستند :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید