۴

از خودتان تشکر و قدردانی کنید

از خودتان تشکر و قدردانی کنید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 93

از خودتان تشکر و قدردانی کنید


برای چه منتظر نشسته اید که دیگران از شما تشکر و قدردانی بکنند؟ هیچکس مانند شما نمیتواند از خودتان قدردانی و تشکر کند زیرا آنها هرگز ارزش کاری را که شما کرده اید درک نخواهند کرد. اینکه دیگران از شما تشکر بکنند و کار شما را با ارزش بدانند بسیار خوب است ولی، اگر آنها این کار را نکردند خود شما که میتوانید از خودتان قدردانی کنید. از همین حالا از خودتان تشکر کنید که به فکر خودتان هستید. از همین حالا از خودتان تشکر کنید که درونتان هنوز وجدان، وجود دارد. از همین حالا از خودتان تشکر کنید که دیگران را دوست دارید و به آنها احترام میگذارید. از همین حالا از خودتان تشکر کنید که تصمیم به موفقیت گرفته اید و دیگر هیچ چیز نمیتواند جلوی شما را بگیرد. از همین حالا از خودتان تشکر کنید به دلیل اینکه از دیگران، بدون هیچ بهانه ای تشکر میکنید. هر روز از خودتان قدردانی کنید و در پیش خود از خودتان و کارتان تعریف کنید.

منتظر نباشید که شخصی از شما بخاطر کاری تشکر کند زیرا خیلی از انسانهای حسود و بخیل حاضر به انجام این کار نیستند. زمانیکه شما از خودتان تشکر و قدردانی میکنید همین کار را هم برای دیگران خواهید کرد و این کار، برای شما تبدیل به یک عادت خواهد شد. هرزمان شما از خودتان تشکر میکنید به صورت ناخودآگاه از خالق خود هم تشکر خواهید کرد، البته اگر در برابر او ادعایی نداشته باشید!


قدم 93 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۴ دیدگاه
  1. avatar
    خودم ...
    ازت متشکرم ...
    بابت بودنت !
    بابت همه چیزت ...
    عاشقتم خودم !
    • avatar
      عالی :))
  2. avatar
    نویسه های یک پسرایرانی:))
    سلاااااامممممممممممم
    من بااینکه فردی عاشق خودش باشه موافقم
    مثلاًمن عاشق خودممم
    پس نیازبه تاییدعاشقانه دیگران نداریم:)
    • avatar
      سلاممم :)
      کارت درسته پسر ایرانی :)
      فقط زیادی عاشق نباش که از اون ور میوفتی :)
  3. avatar
    من از خودم متشکرم که مطالب این سایت عالی را دنبال میکنم و به فکر پیشرفت و موفقیت هستم و احترامی که با این کار دارم برای خودم قائل میشم. ممنون از مطالب عالی تون.
    • avatar
      خوشحالم مورد پسند شماست
      بیشتر از خوتون تشکر کنید چرا که شما تصمیم گرفتید اینجا باشید :)
  4. avatar
    سلام لبخندم
    چه خوب
    به نظرم همین که خوب زندگی کنیم وانسانیت و شرافتمون را حفظ کنیم تا حدودی از خودمون و دیگران و البته خدا تشکر کردیم اوهوم؟
    تشکر :)واسه لبخندای همیشگیتون برادر
    • avatar
      سلام :)
      درسته خواهر :دی
      موفق باشی بهاره ;)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید