۱

از ذهن خود کار بکشید

از ذهن خود کار بکشید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 53

از ذهن خود کار بکشید
آیا بعد از وفات، ذهن ما به کارمان می آید؟ استفاده از ذهن را برای چه روزی نگاه داشته اید؟ من از خیلی ها تعجب میکنم که حاضر نیستند حتی مقدار کمی از ذهن خود، کار بکشند. حاضر نیستند برای مشکلات خود و اتفاقات پیرامون خود کمی فکر کنند. آیا شما میدانستید اگر هرچقدر از ذهن خود کار بکشید قدرتش کم که نمیشود بلکه بیشتر هم خواهد شد؟ برای چه از این قدرت لایتناهی استفاده نمیکنید؟ چرا سنتان از 50سال که گذشت خودتان را پیر و قدرت فکرتان را ضعیف تصور میکنید؟ اگر شما شماره تلفنی را به خاطر نیاوردید دلیلش این نیست که ذهنتان دیگر خوب کار نمیکند. آیا زمانیکه ذهنتان خوب کار میکرد ازش خوب کار میکشیدید؟ از شما میخواهم به این قدم، خوب فکر کنید و از خود بپرسید چقدر من از ذهنم کار میکشم؟ آیا بجای اینکه به قدرت ذهن باور داشته باشید به شانس و یا بخت اعتقاد دارید؟ من به شما قول میدهم اگر شما ذهنتان را در هرکاری که میخواهید انجام دهید دخیل کنید زندگیتان تغییر بزرگی خواهد کرد. بیشترین ضربه ها را ما زمانی میخوریم که در مورد آن فکر نکردیم. ذهن انسان آنقدر توانا است که حتی میتواند خیلی از چیزها را برای شما پیش بینی کند پس به ذهنتان ایمان داشته باشید. به جای اینکه با اشخاصی مشورت کنید که سراسر منفی باف هستند بهترین کار این است که با ذهن خود مشورت کنید. از قدرت ذهنتان برای تصویر سازی آینده کمک بگیرید و آن را آنگونه که دلتان میخواهد، شکل دهید.


قدم 53 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
    • avatar
      سلام
      خیلی خوبه :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید