۳

از شر چیزهایی که دوست ندارید خود را خلاص کنید

از شر چیزهایی که دوست ندارید خود را خلاص کنید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 36

از شر چیزهایی که دوست ندارید خود را خلاص کنید
همه ی ما چیزهایی داریم که دوستشان نداریم ولی ترس و دلبستگی، به ما اجازه نمیدهد که بتوانیم از شرآنها خلاص شویم. چیزهایی که ما دوست نداریم شامل خیلی چیزها میشوند مانند: اشخاصی که باعث آزار ما میشوند و یا لوازمی که دیگر به کار نمی آیند. زمانیکه شما از شر چیزی و یا کسی خودتان را خلاص میکنید خیلی سریع آن شخص و یا هرچیز دیگر با دیگری جایگزین خواهد شد. اگر شما، دوستی را دارید که از شما سو استفاده میکند و توقع دارد همیشه، شما در کنارش باشید ولی خودش نه خیلی راحت او را کنار بگذارید، زیرا انرژی شما بیهوده برای کسی اتلاف خواهد شد که از نظر او شما، بی ارزش هستید. در زندگی تا جایی که میتوانید سعی کنید به دیگران دل نبندید چون احتمال صدمه دیدن شما زیاد خواهد شد. دل بستن برای محبوب زندگی و افراد درجه یک زندگی است. تمام انسانها را دوست داشته باشید ولی به همه آنها وابسته نشوید.

شما برای داشتن لوازم نو بهتر است از شر قدیمی ها و بلا استفاده ها خودتان را خلاص کنید زیرا نه تنها آنها دیگر برای شما کار نمیکنند بلکه با روان شما هم بازی خواهند کرد. برای نمونه اگر جاروبرقی خانه شما هر روز درون تعمیرگاه است بهترین راه این است او را بایک جاروبرقی نو اگر توان مالی خرید آن را دارید جایگزین کنید. اگر میخواهید مانند خیلی ها بگویید این جاروبرقی اصل است و جدیدی ها مثل این نمیشوند باید به شما گفت: قبل از خرید جاروبرقی نو بهتر است از شر افکار کهنه و اشتباه خلاص شوید.


قدم 36 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
  1. avatar
    خونه تکونی عید برای من همیشه به این معنا بوده..دورریختن چیزایی که اذیتت میکنه هم مادی هم معنوی
    • avatar
      کار خوبی میکنی 
    • avatar
      برو جلو
      ترس اون موقع میریزه :)
  2. avatar
    من از یه جای خیلی بدم میاد و دلم میخواد دیگه هیچ وقت به اونجا نرم و برم خونه خودمون باید به پدرم بگم نمیدونم چه جوری بگم که بگه اره شما اونجا ازیت میشید و همون لحظه بگه بریم خونمون
    • avatar
      باید حرف بزنی و بگی
      نگفتن الان یعنی حسرت در آینده
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید