۲

امید، ایمان، جرات و دوام - مهم بخوانید

امید، ایمان، جرات و دوام - مهم بخوانید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 38

امید، ایمان، جرات و دوام
آیا شما انسان با ایمانی هستید ولی جرات زیادی ندارید؟ آیا شما تنها امیدتان به خودتان است نه به کس دیگر؟ آیا در برابر مشکلات سخت، با دوام هستید؟ داشتن امید بدون ایمان مسخره است و داشتن جرات، بدون دوام امکان پذیر نیست. تا جایی که میتوانید این چهار عامل را در زندگی خود پرورش دهید و به آنها شک نکنید. تمام ما میدانیم، انسان هایی پیروز این زندگی میشوند که دوامشان از همه بیشتر باشد و جرات شروع هرکاری را داشته باشند. در دنیای موفقیت هیچ گونه راز و یا رمزی وجود ندارد پس به دنبال یک فرمول فضایی برای موفقیت، نباشید.

خیلی از نویسنده ها و مدرسین برای تبلیغات کار خود، میخواهند مخاطب را تشنه بکنند ولی در نهایت اگر زرنگ باشید، متوجه میشوید که تمام کتاب هایشان به همین چند عامل میرسد. امید داشتن به خود و خالق، بهترین ابزار برای موفقیت است. اشخاصی که امید خود را ازدست میدهند دیگر زندگی برایشان معنی نخواهد داشت. اگر به خالق خود و قدرتی که او در وجود شما نهاده ایمان نداشته باشید میخواهید پس به چه چیزی ایمان داشته باشید؟ اگر جرات شروع کاری نو را ندارید پس آنقدر از مشکلات زندگی نالان نباشید زیرا شما خودتان نخواسته اید که تغییر کنید. اگر در برابر مشکلات دوام ندارید و همیشه به فکر این هستید که چطور به زندگی خود خاتمه دهید چطور میخواهید به آرزوهای خود برسید؟ برای رسیدن به چیزی که میخواهید جسارت به خرج دهید و از تمام نیروی خود کمک بگیرید.


قدم 38 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
    • avatar
      :)
    • avatar
      خواهش :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید