۰

ایده های هر روزه

ایده های هر روزه

صد قدم تا شمای بهتر

قدم ۱۴

ایده های هر روزه

هیچکس نمی‌تواند منکر این شود که هر روز ایده‌ی جدیدی به ذهنش خطور نمی‌کند. شما نمی‌توانید بگویید من ایده‌هایی که در  10 سال آینده به سراغم خواهد آمد را می‌دانم. نکته ظریفی درباره ایده‌های هر روزه وجود دارد و آن این است که اگر شما بی خیال آنها شوید یکی دیگر از آنها استفاده خواهد کرد! من ایمان دارم خیلی از ایده‌هایی که در بازار وجود دارند قبل از آمدنشان به دنیای واقعی درون ذهن شما بوده. خیلی از موضوع فیلمها و یا موسیقیها در ذهن شما بوده ولی توسط شخص دیگری درست و یا خلق شده‌اند.

تفاوت انسان موفق و ناموفق در همین اصل کوچک است انسان: موفق ایده‌ها را جدی میگیرد و ناموفق غیر ممکن.

داشتن ایدهی جدید همیشه برای خیلی‌ها غیر عملی بوده ولی به مجرد پرورش دادن آن تبدیل به یک شاهکار خواهد شد. تصور کنید دانشمندان و مخترعین به ایدههایشان بی اعتنا بودند فکر میکنید دنیا حالا چه شکلی بود؟ من قول میدهم که اگر کسی متفاوت فکر نمی‌کرد ما همچنان درون غار زندگی میکردیم. بهترین کار برای از یاد نبردن ایده‌های هر روزه داشن یک دفترچه کوچک است و تنها کاری که شما باید بکنید این است که آنها را یادداشت بکنید و یا همانند من ایده‌های خود را در قالب صوت ذخیره کنید . ایده‌ها هیچگاه تمام نخواهند شد و این را از روی پیشرفت هر روزه می‌شود دید. شما برای اینکه پیشرفت کنید هیچ ضرورتی ندارد که حتما چیزی را خلق کنید شما میتوانید با تقویت کردن خیلی از همین امکانات موجود باز هم تفاوت ایجاد کنید.

همین حالا از خودتان بپرسید چطور میتوانید از آنها درست استفاده کنید؟


قدم 14 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۰ دیدگاه
اولین دیدگاه این مطلب را ارسال کنید.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید