۲

با دیگران در ارتباط باشید

با دیگران در ارتباط باشید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 45

با دیگران در ارتباط باشید
یکی از دوستانم که تمام موقعیت شغلی خود را مدیون دوستی صمیمی اش میدانست تعریف میکرد و میگفت: برای مدت دوسال به دنبال کار بودم ولی هیچکدام از آنها باب میلم نبود، تا اینکه یک روز در حال نگاه کردن به فهرست مخاطبین تلفنم بودم که چشمم به شماره ای بر خورد که متعلق به یکی از دوستان زمان قدیمم بود. میگفت: با دودلی شماره را گرفتم و دوستم که شماره من را ذخیره داشت با صدا کردن اسم کوچکم به من سلام کرد. بعد از مدت کوتاهی صحبت، شرایط کاری وی را جویا شدم و دیدم در شرکتی کار میکند که بسیار اسم و رسم دارد. از او خواستم اگر نیروی کار خواستن به من خبر بدهد. میگفت: دو روز از آن تماس گذشت که تلفنم زنگ خورد و دوستم من را برای مصاحبه فرا خواند. او در آن شرکت استخدام میشود و آنقدر پیشرفت میکند که نماینده آن شرکت در کشور دوبی میشود. خودش میگفت: اگر آن تماس را نمیگرفتم حالا این موقعیت شغلی را نداشتم. از شما میخواهم تلفن را بردارید و از اشخاصی که خیلی وقت است از آنها خبری ندارید خبری بگیرید. من مطمئن هستم، درون لیست تلفن هر شخص بیشتر از 50مخاطب وجود دارد که ما فقط شماره آنها را گرفته ایم ولی هیچگاه با آنها تماسی نداشته ایم. از شما پرسشی دارم برای چه شماره دیگران را درون گوشی خود ذخیره کرده اید ولی با آنها تماس نمیگیرید؟ شما با داشتن اینگونه رابطه ها، خیلی راحت میتوانید به هدف خود نزدیک شوید زیرا دیگر تنها نیستید.


قدم 45 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
  1. avatar
    من گوشی ندارم اما این دلیل نیست که با هم در ارتباط نباشیم همیشه میریم خونه هم اینجوری هم خوبه اوهوم؟!
    من کلا ادم اجتماعی هستم میدونم زیادی خودما تحویل میگیرم اما خب اعتماد به نفس داشتن خوبه دیگه
    :))0
    • avatar
      کارت درسته :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید