۳

به جای خواسته باور داشته باشید

به جای خواسته باور داشته باشید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 39

به جای خواسته باور داشته باشید
تفاوت زیادی است بین کسی که چیزی را میخواهد و کسی که آن را باور دارد. اگر از اکثر مردم بپرسید چه چیزی را میخواهند؟ آنها شروع میکنند به گفتن خیلی چیزها که بیشتر آنها به مادیات بر میگردد. ولی اگر از آنها بپرسید به کدام یک از آنها باور دارند پاسخی نخواهید شنید.

بزرگترین تفاوت انسان موفق و ناموفق همین است: اولی باور دارد که هرچیزی دست یافتنی است و دومی فقط خواسته دارد و بس.

آیا باور اینکه شما هم میتوانید به موفقیت برسید در شما کم است؟ چه چیز باعث شده که شما فکر کنید نمیتوانید؟ ذهن انسان، همیشه در حال فریب دادن شخص است و برای شما تصویری از نشدنی‌ها ترسیم می‌کند و اگر شما گول آن را بخورید از پس کوچکترین کارها هم بر نخواهید آمد. قدرت ذهن فراتر از هر قدرتی است پس اگر ذهن شما تمایل داشت که شما را گول بزند به او اجازه ندهید زیرا فرمانده ذهن شما خود شخص شما هستید نه کس دیگر. از گذشته تا به امروز، روانشناسان این پرسش را داشته‌اند چه قدرتی به ذهن شخص فرمان میدهد زیرا ذهن که خودش قدرت مطلق است؟ پاسخ برای اشخاصی که ایمان به خدا دارند بسیار آسان است، قدرتی به ذهن فرمان میدهد که سرچشمه‌اش خداوند است و این قدرت تنها توسط باور تقویت میشود. از امروز هر چیزی را که میخواهید در آینده به دست آورید، کافی است آن را از خواسته به باور تبدیل کنید. باورتان را قوی سازید و همه چیز را برآورده شده تصور کنید آن موقع است که شما جادوی باور را به چشم خواهید دید.


قدم 39 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
  1. avatar
    ...مردان بزرگ اراده میکنند و مردان کوچک ارزو...

    من باور دارم که به خواسته هام میرسم ..
    :)
    جالب بود ممنون استاد:)
    • avatar
      خواهش استاد :)
  2. avatar
    بزرگترین تفاوت انسان موفق و ناموفق همین است: اولی باور دارد که هرچیزی دست یافتنی است و دومی فقط خواسته دارد و بس
    ino man vaqean b cheshm kheyli didam ...
    • avatar
      درسته
    • avatar
      باشه چشم :)
      اره دقیقا
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید