۴

تا خودتان نخواهید هیچ چیز تغییر نمیکند

تا خودتان نخواهید هیچ چیز تغییر نمیکند

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 73

تا خودتان نخواهید هیچ چیز تغییر نمیکند


هرگونه تغییر منوط بر، خواستن و میل باطنی شخص است. دیگران، زمانی به کمک شما می آیند که شما آماده برای هرگونه کمکی باشید. اگر بزرگترین مدرسین و مشاورهای نامدار جهانی در یک مکان جمع شوند تا بخواهند به شخصی که خودش نمیخواهد به خودش کمک کند؛ کمک کنند هیچ تاثیری نخواهد داشت. هر زمان شما تصمیم برای متحول شدن بگیرید نیروهای نامرئی برای کمک شما حاضر میشوند. از خودتان بپرسید آیا تا به امروز برای چیزی که خواستار آن بوده اید، نهایت تلاش خود را کرده اید و نتیجه نداده است؟ آیا خودتان از ته قلب، خواسته اید تغییر کنید ولی این اتفاق نیفتاده است؟ از همین حالا بخواهید که تغییر کنید و بعد از آن تغییر را احساس کنید.

یکی از دوستان من تعریف میکرد و میگفت: در خدمت سربازی صبح زود از خواب بلند میشدم ولی بعد از تمام شدن به حالت قبل از خدمت برگشتم. از او پرسیدم آیا او واقعا دوست دارد که صبحها زود از خواب بلند شود؟ گفت: نه. به او گفتم: تا خودت نخواهی و سحرخیزی را انتخاب نکنی هیچ قدرتی نمیتواند شما را مجبور به کاری کند.

هیچگاه دیگران را بخاطر اینکه به شما کمک نکرده اند نکوهش نکنید، زیرا شما اگر چیزی را طلب کرده و خواستار باشید خودتان آن را بدست خواهید آورد. از شما میخواهم در روز چند مرتبه به خود بگویید من خواستار تغییر و پیشرفت هستم. فراموش نکنید اولین قدم این است که شما بخواهید تغییر کنید و به امید اینکه همه چیز یک روز خودش درست میشود نباشید.


قدم 73 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۴ دیدگاه
  1. avatar
    همه چیز خودش یک روز درست میشود . چیز خوبیه اما تقریبا یک معجزه است .
    • avatar
      قبلا برای ادم های ۲۰۰ سال پیش خیلی چیزها معجزه بود. مثل یک چیزی که روشنایی بده بدون نیاز به آتیش یا فرستادن پیغام از اینور دنیا به اونور دنیا.
      :)
    • avatar
      معنی این عبارت به تو بستگی داره. میتونی اینطوری فکر کنی یا اینکه تلنگری بدونی به این معنا که میتونی هر کاری بکنی :)
    • avatar
      فکر نکنم اینطوری باشه :)
    • avatar
      خب اگر ۲۱۹ سال سن داری بحثی نیست و چیز خوبی هست، نشون میده چقدر تجربه داری و عمر زیادی هم کردی  :)
      من فکر میکردم منظورت اینکه منفی ۲۱۹ سالته که خب این خطرناک بود :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید