۱

تنها به خدا اعتماد کنید

تنها به خدا اعتماد کنید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 54

تنها به خدا اعتماد کنید
بدون شک شما داستان حضرت موسی را میدانید که چطور به اراده خداوند دریا را با عصایش شکافت و بعد، او و پیروانش از آن عبور کردند. خالق ما هم همان خالق حضرت موسی است ولی باور ما نسبت به قدرت خداوند بسیار کمتر از اوست. تمامی ما خداوند را احساس کرده ایم و از قدرت او تا حدی خبر دار هستیم. بیایید ایمانتان را نسبت به این قدرت بیشتر کنید و مشکلات زندگی را به کمک او حل کنید. انسانها زیاد به هم قول میدهند ولی بیشتر آنها تنها وعده هایی پوچ و بی ارزش هستند. خداوند در تمامی کتاب های آسمانی اش قسم خورده که اگر بنده ای به یاد من باشد وی را تنها نخواهم گذاشت. آیا شما قول خداوند را بیشتر قبول دارید و یا قول دوستی که مدتها است به شما وعده داده برایتان کاری را درست خواهد کرد؟ اشخاص زیادی را من و شما دیده ایم که به ظاهر از این حرفها میزنند و طوری وانمود میکنند که تنها به خداوند و قدرتش ایمان دارند ولی در واقعیت، اینطور نیست. شما سعی کنید در عمل نشان دهید که هیچ مشکلی در برابر خداوند دوام نخواهد آورد. زمانیکه شما از تمامی انسانها دست میکشید و تنها به خداوند تکیه میکنید آنگاه است که همه چیز، برایتان عملی خواهد شد. چیزهایی که ما میخواهیم در برابر قدرت خداوند ناچیز هستند پس از سرچشمه قدرت چیزی را بخواهید نه از بنده ای که خود او هم محتاج به کمک است. از همین حالا بر روی وعده های دیگران چشم ببندید و به قسم های خداوند ایمانتان را بیشتر کنید.


قدم 54 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
    • avatar
      سلام :)
      کارت درسته رزمنده :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید