۱

توانایی شما چقدر است؟

توانایی شما چقدر است؟

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 66

توانایی شما چقدر است؟


تمامی انسانها دارای یک میزان نیرو هستند و کسی نمی‌تواند شخصی را با شخصی دیگر مقایسه کند. شاید در دنیا تنها چند شخص بوده‌اند که از لحاظ قدرت ذهنی متمایز بوده‌اند ولی همان انسانها اگر پشت کار نداشتند کسی متوجه آن تفاوتها نمی‌توانست بشود.

بزرگترین انسانها، در هر زمینه خودشان را نابغه و یا جدای از دیگران نخواندند و تمامی این صفتها را دیگر انسانها که برای موفقیت زحمت نکشیده‌اند بر روی آنها گذاشتند. هر زمان شخصی به موفقیت می‌رسد دیگران او را منحصر به فرد میخوانند و تلاش او را کاملا فراموش می‌کنند. آخرین تحقیقات به دست آمده درباره توانمندیها این را نشان داده است: افرادی که در هر زمینه‌ای موفق شده‌اند تنها پشت کار آنها باعث همچین تغییری شده نه چیز دیگر.

چرا فکر میکنید به اندازه کافی زرنگ و خوب نیستید؟

آیا فکر میکنید اگر تلاش کنید بازهم موفق نمی‌شوید؟ آیا به اندازه کافی تلاش کرده‌اید؟ توانایی انسان فراتر از درک خودش است. حتی انسان با این همه قدرت نمی‌تواند تمام قدرت خود را درک کند، چه برسد آن را بکار بگیرد. اگر یک نفر همین حالا از شما آزمونی بگیرد درست بمانند فیلمهای علمی و بگوید شما یک نابغه هستید و ذهن شما درست بمانند آلبرت انیشتین کار میکند چه کار میکنید؟ من قول میدهم از آن لحظه به بعد همه کارها برایتان عملی و آسان میشود.

منتظر نباشید تا فردی این آزمایش را از شما بگیرد، واقعیت این است شما به اندازه تمام نوابغ زیرک و باهوش هستید و تنها باید تلاش خود را بیشتر کنید.


قدم 66از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
  1. avatar
    درسته باید باورکنیم که توانمندیم‏;‏-‏)‏ که اگه بخواهیم هرتغییریو میتونیم ایجادکنیم همه چی ازخواستن شروع میشه
    • avatar
      بله :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید