۱

تو فکر کردی کی هستی؟

تو فکر کردی کی هستی؟

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 61

تو فکر کردی کی هستی؟
چند بار این صدای شیطانی شما را از خواسته تان دور نگاه داشته؟ چند بار به حرفش گوش داده اید و بعد به خود گفته اید ای کاش کار خودم را میکردم؟ این صدا در ضمیر ناخودآگاه ما شکل گرفته و ریشه ی آن به دوران کودکی ما برمیگردد. صداهای مشابه به آن، در وجود ما زیاد زمزمه میشوند و خیلی جالب است که آنها واقعیت ندارند. به خاطر می آورم زمانیکه کوچک بودم با دیدن فیلم های ترسناک وحشت برم میداشت و تا چند وقت ذهن من درگیر آنها بود، تا اینکه یک روز پشت صحنه ی فیلم های ترسناک را دیدم، از آن روز به بعد تمامی آنها برایم تبدیل به فیلم های طنز شده است. حالا من به شما میگویم تمام این صداهای منفی داخلی که شما از آنها وحشت دارید حقیقت ندارند. هرزمان که شما آنها را شنیدید فقط کافی است، درون ذهنتان به خودتان بگویید من قویتر از این صداها هستم. آنها، فقط صدا هستند و هیچ نیرویی در پشت آنها نیست مگر اینکه شما به حرف آنها گوش دهید. از همین حالا درون ذهنتان تصویری از خود، خلق کنید که دارد به آن صداها میخندد و اصلا به آنها توجهی نمیکند. زمانیکه من این جمله را میشنوم با صدایی بلند تر از آن، فریاد میزنم و میگویم من خلق شده توسط خداوند که خالق همه چیز است هستم تو فکر میکنی کی هستی؟ با گفتن این جمله صدای شیطانی در کسری از ثانیه محو میشود. خودتان را باور داشته باشید همانگونه که خداوند و قدرتش را باور دارید و هیچگاه، اجازه ندهید تنها یک جمله بتواند شما را از هدفتان دور کند.


قدم 61 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
    • avatar
      سلام :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید