۱

خودتان را درگیر بحث نکنید

خودتان را درگیر بحث نکنید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 52

خودتان را درگیر بحث نکنید
بهترین پیشنهاد من به شما این است از افرادی که زیاد بحث میکنند و همیشه به دنبال این هستند دیگران را به هر نحوی قانع کنند دوری کنید. هیچگاه سعی نکنید که بخواهید کسی را قانع کنید زیرا شما قادر به انجام اینکار نخواهید بود. دیگران نظر خودشان را دارند و ما باید به آنها احترام بگذاریم. شخصی را میشناختم که بابت هر چیزی با دیگران بحث میکرد و تحت هیچ شرایط حاضر نبود قبول کند که دیگران هم نظر خودشان را دارند. گذاشتن حتی یک ثانیه وقت برای اینکه شما با دیگری در مورد هرچیزی بحث کنید شما را از موفقیت دور نگاه خواهد داشت. نگاهی به زندگی انسانهای بزرگ بیندازید و ببینید که آنها وقت با ارزش خود را بر روی این کارها به هیچ وجه هدر نداده اند. شما هم از همین حالا تصمیم بگیرید خودتان را وارد هیچ گونه بحثی که فایده ندارد و در بیشتر مواقع شما را وارد گناه میکند، فاصله بگیرید. یک انسان خودخواه همیشه بر این باور است که او همیشه حرفش درست است و نظر دیگران فاقد ارزش است. شما که نمیخواهید از دید دیگران خودخواه به نظر برسید؟ سیستم تجزیه و تحلیل مغز درست بمانند یک رایانه عمل میکند هر زمان که شما درون رایانه خود برنامه های زیادی را باز کنید بخشی از سرعت آن تجزیه و تحلیل ها را میگیرید پس بهترین راه این است شما برنامه هایی را که لازم است اجرا کنید تا سرعت رایانه تان بالا رود. وارد بحث شدن سرعت ذهن را میگیرد و دیگر شما توان این را ندارید که بر روی چیزهایی که برای زندگی ضروری هستند تمرکز کنید.


قدم 52 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
  1. avatar
    :)
    salam
    age in adame khodkhah hey omad samtemon va hey gof k hrfe man doroste man chi bgam ?
    bgam are u doros mg ya ahmiyat nadam ????
    • avatar
      سلام
      جوابش تو متن هست 
      آیا ارزش داره وقتت رو براش بزاری؟
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید