۵

زندگی گرد است، نه؟

زندگی گرد است، نه؟

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 88

زندگی گرد است


از شما می‌خواهم در برابر کره ی زمین یک باد کنک بزرگ و غول آسا را تصور کنید که درست به وسعت کره ی زمین است. تصور کنید هرچیزی که شما انجام می‌دهید تا به عمل برسد درست بمانند ریگی که به سمت یک باد کنک رها می‌کنید اول به این باد کنک برخورد میکند و بعد از آن به سوی خودش میرود.

شما نمیتوانید تحت هیچ شرایطی کاری را انجام دهید که اول به سوی این باد کنک پرتاب نشود. آیا با دانستن این موضوع حاضرید کاری بجز خوبی بکنید؟ زمانیکه تیری کمانه میکند و بر میگردد از قدرت اولیه ی تیر،  قدرتش بیشتر و خطرناک خواهد شد. حالا شما هرکاری که میکنید اول به این باد کنک میخورد و با گذشت زمان با شدت چندین برابر بیشتر به صورت شما باز خواهد گشت.

تا به حال چند نفر را دیده اید که سزای بدی های خود را دیده باشند؟ تا به حال چند نفر را دیده اید که سزای خوبی های خود را دیده باشند؟ شما در حال مرور کردن خاطرات خود هستید و این موضوع خیلی وقت برایتان ثابت شده است. شاعرها و محققین درباره گرد بودن این جهان شعرها و تحقیقها کرده اند. حتی درون قرآن مجید هم به این موضوع اشاره شده است. هیچکس نمیتواند در برابر این قانون مستثنی باشد حتی اگر او در اوج قدرت و خودکامگی باشد. بزرگترین دیکتاتورها به شکل های گوناگون سرنگون شده اند و هرگز هیچ ظلمی پایدار نخواهد ماند. خوبی کنید تا پاسخ خوبی را با شدت بیشتری در تنگناهای زندگی خود به صورت معجزه ببینید.


قدم 88 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۵ دیدگاه
    • avatar
      اره :)
  1. avatar
    گرد نباشه که نمیچسبه
    شما دلت میخواد مربع باشه !؟
    یا متوازی الاضلاع 😂😂😂
    • avatar
      :)))))
      ب اصل مطلب بچسب :)
  2. avatar
    پاسخ سوال بله است:دی

    وای ولی آدم دلش به همین خوشه و به عینه میبینه..ولی من گیر کردم وسط زمین آسمون نمیچرخه:|
    • avatar
      نوع نگاه عوض بشه حتما میچرخه 🙂
    • avatar
      سلام
      ممنونم ;)
  3. avatar
    درسته باید خوبی کرد چون خوبی بهمون برمیگرده حتی شاید بعد از مرگ
    مطلب واقع گرایانه و مفیدی بود
    خدا همیشه یارتون .
    • avatar
      دقیقا حتی بعد از مرگ :)
      و خدا همیشه یارمون :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید