۳

سپر جادویی

سپر جادویی

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 86

سپر جادویی


تصور کنید شما سپری دارید که این سپر جادویی است و در برابر هر گونه تیر و ضربه ای آسیب نمیبیند. حالا با این سپر جادویی به میدان نبرد رفته اید. آیا از ضربات دشمن ترسی دارید؟ آیا از تیرهای آنها که به سمت شما رها شده است واهمه ای دارید؟ زمانیکه شما میدانید این سپر چه میزان توانایی دارد به دشمنان خود که همان مشکلات باشند، میخندید و به آنها توجه نمیکنید زیرا از سوی آنها هیچ گزندی به شما نخواهد رسید.

تمامی ما دارای این سپر جادویی هستیم که نمیتوانیم آن را ببینیم ولی آن واقعیت دارد. از آنجایی که هرچیزی در این دنیا دارای ضعفی است این سپر هم نقطه ضعف خودش را دارد و آن این است که اگر شما از مشکلات فرار کنید این سپر ناپدید میشود. زمانیکه شما به حریف پشت میکنید و فرار میکنید در دام مشکلات بیشتری خواهید افتاد و با نبودن آن سپر به راحتی و با کوچکترین مشکلات شکست خواهید خورد. بهترین راه برای حل مشکلات این است که با آنها مواجه شوید و قبول کنید که آنها واقعیت دارند. از واقعیت های زندگی ترسی نداشته باشید و بدانید داشتن مشکل، بخشی از زندگی است و هرکس به میزان خودش آن را دارد. همیشه به سروقت مشکلات خود روید و آن سپر جادویی را که چیزی جز قدرت خداوند نیست فراموش نکنید. اگر ما در زندگی مشکل داریم؛ توان این را هم داریم که آنها را حل کنیم و بدترین گزینه فرار کردن از مشکلات است. اگر شما میگویید: چطور این مشکلات را حل کنم پاسخ این است: به گفته های این۱۰۰ مقاله عمل کنید و دنبال روی قلب خود باشید.


قدم 86 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
  1. avatar
    البته یه سری مشکلاتم هستن..هیچوقت تموم نمیشن:)یه چیزه مانا هستن انگار
    • avatar
      از نگاه منفی شاید اینطور که  میگی باشه :)
    • avatar
      :)
  2. avatar
    (از واقعیت های زندگی ترسی نداشته باشیم )

    درسته . مطلب پر از نکته بود و مفید

    ممنون.
    • avatar
      درسته
      برای آرامش درونی و موفقیت لازمه
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید