۲

غالب شدن بر ترس

غالب شدن بر ترس

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 74

غالب شدن بر ترس


تنها ماموریت من و شما در این دنیا این است که بر ترس های خود، غالب شویم. آیا شما برای دنبال کردن آرزوی خود ترس دارید؟ اگر پاسخ شما بلی است پس شما درست همان مشکل را دارید که تمام بزرگان داشته اند و اگر هم پاسخ شما خیر است پس برای چه دست به کار نمی‌شوید؟ تمامی محققین و بزرگان درست بمانند شما از کاری که میخواستند انجام دهند ترس داشتند و تنها کاری که آنها انجام داده اند چیره شدن بر ترس بوده است. شاید خیلی ها بگویند من از کاری ترس ندارم و فقط از آن اطمینان ندارم ولی حقیقت این است که شما از آن ترس دارید و اطمینان را بهانه ای برای آن کرده اید. خیلی‌ها، همیشه می‌گویند: کاری که من می‌خواهم انجام دهم برای این کشور مناسب نیست و کسی این را درک نمیکند ولی واقعیت این است که شما به دنبال بهانه برای انجام ندادن آن هستید. یکی از بزرگترین مشکلات ما این است: ما کاری را هنوز انجام نداده ایم و خود را در آن کار شکست خورده تصور میکنیم! آیا میدانید عواقب ترس چیست؟ آدم ترسو همیشه حسرت میخورد و با آن به زندگی اش خاتمه میدهد. برای یک بار در زندگی خود تصمیم بگیرید دیگر از کاری که به آن اطمینان دارید نترسید و فقط آن را انجام دهید. اگر از حرف و قضاوت دیگران میترسید بهترین کار این است که آنها را نادیده بگیرید، زیرا هیچ یک از آنها در ذهن شما نیستند پس غصه ی افکار مردم را که خودشان هزار و یک مشکل دارند را نخورید. همیشه به خود بگویید:

من راهی را پیدا خواهم کرد حتی اگر هیچکس به آن باور نداشته باشد.


قدم 74 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
  1. avatar
    غالب شدن به بعضی ترس ها سخته

    اگر پای تمام زندگانیت در میان باشد...

    سخته اما غیر ممکن نیست
    • avatar
      سخت یک صفت است. مثلا من میگم فلانی زیباست ولی یکی میگه نه بابا کجاس زیباست.
      سخت، زیبایی، راحتی و ... همه اینا صفحاتی هستند از ذهن ساخته شده.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید