۱

ما تبدیل به افکارمان میشویم

ما تبدیل به افکارمان میشویم

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 50

ما تبدیل به افکارمان میشویم
از شما پرسشی دارم: اگر از نظر شما ما تبدیل به افکارمان نمیشویم، پس تبدیل به چه چیزی میشویم؟ نکند فکر میکنید ما تبدیل به افکار دیگران میشویم؟ من قول میدهم شما یک روز به این فکر بوده اید که شبیه به امروز شما است و اگر اینطور نشده پاسخش پیداست شما به اندازه کافی برای خواسته خود تلاش نکرده اید. تمامی اندیشمندان و شاعرهای جهان به این نتیجه رسیده بودند که انسان، چیزی بجز افکارش نیست. زمانیکه شما به این باور اعتقاد دارید، هرچیزی شدنی و عملی است؛ نتیجه این اعتقاد به زودی تبدیل به واقعیت خواهد شد. همین حالا از خودتان بپرسید: اگر من از همین حال نگرشم را نسبت به زندگی عوض بکنم و افکار مثبت را پرورش دهم چه خواهد شد و اگر اینکار را نکنم چه خواهد شد؟ اگر نگرشتان را مثبت کنید چیزی را از دست خواهید داد؟ شما با درست اندیشی، هیچ چیزی را از دست نمیدهید بلکه آرامش را به زندگی خود خواهید آورد. هر زمان این را باور داشته باشید که شما تبدیل به افکارتان خواهید شد منفی اندیشی بسیار وحشتناک خواهد شد. من تابه حال، در هیچ کجا نخوانده ام و یا نشنیده ام که شخصی با افکار منفی، موفق شده زیرا این امکان ندارد شما ذهنت مخرب باشد ولی زندگیتان شاد و آرام. تصویر هر شخصی که میخواهید بشوید را در ذهن خود نگاه دارید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. تا جایی که میتوانید حادثه جو باشید و از چیزی ترس نداشته باشید. نگذارید ترسهای بی دلیل، شما را از خواسته تان دور کند.


قدم 50 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
    • avatar
      سلام ممنونم :)
      شما خوبی؟
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید