۳

منحصر به فرد باشید

منحصر به فرد باشید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 49

منحصر به فرد باشید
آیا تا به حال شده از خود بپرسید چه چیزی من را منحصر به فرد میکند؟ تمامی انسانها با قابلیتهای متفاوت به این دنیا می آیند و همانطور که اثر انگشت هر شخص متفاوت است توانایی های هر شخص، بدون شک متفاوت خواهد بود. امکان ندارد که شما با دیگران تفاوت نداشته باشید و تنها این موضوع میتواند ما را از یکدیگر متمایز کند. بدترین چیزی که برای زندگی هر شخص میتواند رخ دهد این است که او بخواهد درست مانند شخص دیگری شود. دیگران خودشان هستند نیازی نیست که شما بخواهید مانند آنها شوید. آیا توجه کرده اید خواننده هایی را که میخواهند مانند خواننده دیگری بخوانند، چقدر مسخره میشوند. تمام سعی خودتان را بکنید تا منحصر به فرد باشید. تفاوت باعث میشود که شما خودتان باشید و دیگران شما را دوست داشته باشند. پیروی کردن از یک انسان موفق متفاوت است با اینکه شما بخواهید درست بمانند او شوید. همین حالا چند دقیقه وقت بگذارید و فکر کنید که چه چیز شما را از دیگران متمایز میکند و به این فکر نکنید که من هم مانند دیگران هستم و هیچ تفاوتی ندارم. زمانیکه پاسخ را پیدا کردید با تمام نیرو بر روی آن تمرکز کنید و شاهد پیشرفت خود باشید. خداوند در زمان خلق ما درست بمانند این دنیا به هریک از ما بارکد مخصوص خودمان را داده است که هیچ یک از ما نمیتواند جای دیگری را بگیرد. شما خودتان هستید و دیگران، خودشان. زمان خودتان را برای اینکه شبیه به شخص دیگری بشوید، هدر ندهید و همان میزان را برای اینکه خودتان شوید صرف کنید.


قدم 49 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
    • avatar
      حتما بهتره :)
  1. avatar
    درسته....
    اما بعضی تقلید ها واقعا ناخودآگاهه...
    امیدوارم منم بتونم بشناسم خودمو و بتونم واقعا خودم باشم نه دیگران ....

    :)))
    • avatar
      اره حتما عادت شده 
      حتما همینطور خواهد بود احمدی جان :)
    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید