۰

هرکاری که دیگران کرده اند شما هم میتوانید

هرکاری که دیگران کرده اند شما هم میتوانید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 75

هرکاری که دیگران کرده اند شما هم میتوانید


یکی از این قوانین موفقیت قانون عمل و عکس العمل است که می‌گوید: اگر شما کاری را بکنید که شخصی دیگر آن را به پایان رسانده نتیجه کار شما تا بیشتر از 90 درصد یکی خواهد شد. شما اگر بدانید قهرمان زندگیتان برای رسیدن به این جایگاه چه کارهایی را انجام داده بدون شک اگر شما هم همان کارها را انجام دهید به موفقیت مشابه به آن، خواهید رسید.

تصور کنید دو کشتی گیر را که در مرحله پایانی با هم رقابت میکنند، هر دو کشتی گیر یک کار را برای مدت طولانی انجام داده‌اند و حالا یکی از آنها با کمی اختلاف پیروز می‌شود. قانون عمل و عکس العمل موقعیت جغرافیایی را درک نمیکند و فرقی برایش نمیکند شما از کدام نقطه جهان هستید. شاید شما بگویید کاری را که من دوست دارم؛ نفر اول شدن درونش محال است حالا چه باید بکنم؟ پاسخ من به شما این است: شما کارتان را با سعی و تلاش انجام بدهید و به این فکر نکنید که نفرات قبل از شما همه چیز را تمام کرده اند. من قبول دارم بعضی از کارها به دلیل گذشت زمان تغییر دادنش سخت است.

از شما میخواهم هر روز به این قدم فکر کنید و از خود بپرسید قهرمان من چه کارهایی را انجام داده است؟ آیا من هم در حال انجام دادن همان کارها هستم؟ فراموش نکنید که تمامی پاسخها به تلاش در کاری که دوست دارید ختم میشود نه چیز دیگر.


قدم 75 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۰ دیدگاه
اولین دیدگاه این مطلب را ارسال کنید.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید