۲

همه چیز دارای انرژی است

همه چیز دارای انرژی است

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 27

همه چیز داری انرژی است

انرژی تنها چیزی است که هیچگاه از بین نمیرود و از میزانش کاسته نمیشود بلکه انرژی تنها تغییر شکل میدهد. شما میدانید که ابرها، توسط بخارهای آب روی زمین درست میشوند و تولید باران میکنند و این چرخه برای همیشه ادامه دارد. درختها برگ در می‌آورند و برگها، برروی زمین می‌افتند و دوباره به زمین برمیگردند. چرخه انرژی بسیار پهناور است و ما نمی‌توانیم بگوییم که آنها خلاصه در چند چیز، می‌شوند.

تمامی افکار ما دارای انرژی اند و درست بمانند برگ درختان، که دوباره به زمین میروند و به طبیعت بر میگردند آنها هم دوباره به ما بر خواهد گشت. هر زمان که ما تصویری از چیزی را داریم انرژی آن تصویر در ذهن ما شکل خواهد گرفت و اگر ما آن را با خود نگه داریم، تبدیل به واقعیت خواهد شد. کلمات ما هم دارای انرژی هستند و هر کلمه بار خودش را دارد. برای رسیدن به موفقیت و شادکامی، ما باید از این انرژیها نهایت استفاده را بکنیم. زمانیکه شما بدانید هرچیزی، دارای انرژی است آن موقع راحت تر میتوانید به مسیر خود ادامه دهید. از شما میخواهم از امروز به بعد از کلمات مثبت بیشتر استفاده کنید و افکارخود را سنجیده تر از قبل به عمل بگیرید. هر ایده ای که به ذهن، شما می آید بعد از مدت کوتاهی جای خودش را درون ذهن شما باز میکند درست بمانند مایعی که درون هر قالبی ریخته شود و شکل آن را به خود میگیرد.

فراموش نکنید تمامی افکار دارای انرژی هستند، پس اجازه ندهید هر فکری در ذهن شما جای خوش کند و بخواهد طعم یک زندگی خوش را از شما بگیرد.


قدم 27 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
  1. avatar
    درسته. انرژی های مثبت را کادو پیچ کنیم و به خودمان ودیگران هدیه دهیم درست مانند یک لبخند:)
    • avatar
      درسته :)
      نظرت رو درباره این لینک بگو

    • avatar
      :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید