۲

کنار نکشید

کنار نکشید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 48

کنار نکشید
همیشه وقتی شخصی از کاری کنار میکشد شخصی دیگر آن را به اتمام میرساند. من قول میدهم برای زندگی شما بسیار پیش آمده که از کاری صرف نظر کرده اید و کس دیگری آن را انجام داده است. از همین حالا به خودتان قولی دهید که دیگر کنار نکشید من نمیگویم به این راحتی ها کنار نکشید من میگویم اصلا کنار نکشید. خیلی ناراحت کننده است شما ببینید کاری را که عاشقش بودید شخص دیگری انجام داده است و هیچکس نمیداند شما برای بار اول آن را انجام داده اید. اگر شما از آرزوهایتان دست بکشید یکی دیگر آن را دنبال میکند و این قانون زندگی است. برای چه شما کنار بکشید تا دیگران به جایی که شما لیاقتش را دارید برسند؟ برای چه همیشه شما کم بیاورید و دیگران بی خیال نشوند؟ برای یک بار هم که شده از خواسته خود کنار نکشید و میدان را برای حریف خالی نگذارید. با شخصی صحبت میکردم که میگفت: من چند سال بود گیتار میزدم و من به پسر عمویم گیتار یاد دادم ولی حالا او در یکی از گروه های به نام نوازنده است و من را فقط بقال محل میشناسد. بدون شک شما در حال مرور خاطراتی مشابه به آن هستید که شما کاری را شروع کردید و بعد از آن دوستان شما شروع کردند ولی شما به هر دلیلی آن را رها کردید و آنان در آن کار پیشرفت چشم گیری کردند. هیچ کاری را رها نکنید مگر اینکه آن کار شما را از موفقیت دور نگاه داشته است. از علایقتان دست نکشید و آنها را رها نکنید شما لیاقت آن را دارید که به هرچیزی که میخواهید برسید.


قدم 48 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۲ دیدگاه
    • avatar
      🌹
  1. avatar
    گاهی هم کنار رفتن خوبه کناره گرفتن از فکرهای که ازارمون میدن خیلی خوبه
    مطلب زیبای بود 0
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید