۳

چه چیز شما را مشتاق میکند؟

چه چیز شما را مشتاق میکند؟

به نام حق

صد قدم تا شمای بهتر

قدم اول

چه چیز شما را مشتاق میکند؟

بهترین پرسش از نظر تمامی مدرسین موفقیت این است:

چه چیز شما را مشتاق به کاری که میخواهید انجام دهید میکند؟

همیشه از خود این را بپرسید چه چیزی شما را وادار میکند که کاری را با تمام نیروی خود انجام دهید؟ اگر شما از کاری ترس دارید ولی میدانید که انجام آن باعث میشود در مسیر موفقیت قرار بگیرید تنها راهش عادت کردن به آن کار است. شما اگر از صبح زود برخواستن خوشتان نمی آید تنها راهش این است که به این کار عادت کنید.

تمامی کارها هرچقدر هم که سخت باشند با عادت کردن تبدیل به کارهایی میشوند که ما دیگر از آنها ترسی نداریم و انجام دادن آنها برای ما درست بمانند دیگر کارها راحت میشوند. فراموش نکنید هرکاری که از نظر شما درست است همان را انجام دهید زیرا در بیشتر مواقع کارهای ما از دید دیگران مسخره است و این شما هستید که نبایستی اجازه دهید نظر آنها روی شما تاثیر بگذارند. شما اگر فکر میکنید با انجام دادن کاری در مسیر موفقیت قرار میگیرید انجامش دهید و نظر دیگران را نادیده بگیرید. بزرگترین انسانها اگر میخواستند به حرف اطرافیان خود گوش دهند دنیا به این شکل امروز هرگز نمی بود. تمامی کارها در وهله ی اول از دید دیگران خنده دار و غیر عملی است ولی با پافشاری شما بر روی خواسته تان تبدیل به واقعیت میشوند.

همین حالا دفترچه یادداشتی بردارید و روی آن بنویسید چه کاری شما را ترغیب میکند تا به هدفتان نزدیک شوید؟ نقاط قوتتان را بنویسید و هر روز بر روی آنها پافشاری کنید.

موفقیت


قدم 1 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۳ دیدگاه
    • avatar
      خوبه :)
  1. avatar
    یه کار خیلی سختی رو شروع کردم...هیچ کس هیچ امیدی به موفقیت من نداره و تنها کسی ک باور داره میتونم موفق بشم خودم هستم و خدای خودم و پدرم...و مطالب سایت شمارو میخونم و انرژی میگیرم و حتما این کار را در دفترچه ام انجام میدم
    ب امید خدا
    • avatar
      خوشحالم
      تلاشی که هدفمند باشه بی نتیجه نخواهد بود
      منم تقریبا تو شرایط شما هستم :)
    • avatar
      حتما میشن اگر هدف روشن باشه :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید