۰

قدرت تمرکز در موفقیت

قدرت تمرکز در موفقیت

صد قدم تا شمای بهتر

قدم هشتم

تمرکز

داشتن تمرکز بر روی هرچیز آن را برآورده خواهد کرد. اگر برروی یک هدف تمرکز کنید تمامی نیروی شما چه ذهنی و چه فیزیکی بر روی آن گذارده خواهد شد و بعد از آن همه چیز دست یافتی خواهد بود. تمام انسانهای موفق چه از گذشته، حال و چه در آینده ذهنشان را بر روی خواسته خود ثابت کرده و خواهند کرد.

شما نمیتوانید به چند چیز همزمان فکر کنید شاید شما توانایی این را داشته باشید ولی توان ذهنی شما با این کار تقسیم و از هدف خود دور میشود. پافشاری کنید برروی چیزی که لیاقتش را دارید و تحت هیچ شرایط کوتاه نیایید. خیلیها با قدرت تمرکزشان اجسام را تکان میدهند و لیوان شیشه ای را در هم میشکنند، شما هم میتوانید از این قدرت کمک بگیرید زیرا این قدرت برای همه یکسان است. فراموش نکنید چیزهایی که خداوند به دیگران داده به ما هم داده فقط ما یاد نگرفته ایم از آنها استفاده کنیم.

تمرین افزایش تمرکز:

یک تمرین بسیار ساده ای برای قدرت تمرکز وجود دارد که هرکس میتواند با صرف کردن تنها روزی پنج دقیقه در روز و به مدت سه ماه تمرکزش را تقویت کند. شما اگر روزی تنها پنج دقیقه به نقطه ای معلوم با چشمانتان تمرکز کنید این کار را یاد خواهید گرفت و بعد از این نیرو برای دیگر کارهایتان استفاده خواهید کرد. فراموش نکنید شما باید انرژی خود را به بیرون برانید تا دنیا در پاسخ به شما عکس العمل نشان دهد. هرچه سریعتر خواسته تان را مشخص کنید و بر روی آن تمرکز کنید. این امکان ندارد که شما بر روی چیزی پافشاری نکنید ولی آن را به دست آورید.

تمرکز

لبخند فراموش نشه ;-)


قدم 8 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۰ دیدگاه
اولین دیدگاه این مطلب را ارسال کنید.
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید