۴

چرا من نه؟

چرا من نه؟

صد قدم تا شمای بهتر

قدم 47

چرا من نه؟
آیا دیگران با ما فرق دارند؟ چه کسی گفته که آنها با ما فرق دارند؟ آیا شما لیاقت یک زندگی خوب را ندارید؟ چه کسی گفته که شما محکوم به یک زندگی تاریک هستید؟ آیا شما از دید خودتان کامل نیستید و یا اینکه کسی به شما گفته شما نقص دارید؟ آیا خودتان را به خاطر اشتباهات گذشته دوست ندارید؟ چه کسی گفته دیگران باید موفق شوند ولی شما نه؟ آیا دوستانتان و یا خانواده تان به شما میگویند شما بی عرضه هستید؟ قهرمانان زندگی شما در آن واحد میتوانند با دو خودرو رانندگی کنند؟ آیا آنها میتوانند پرواز کنند؟ آیا از شما دست و پای بیشتری دارند؟ تنها شخصی که بین خودش و قهرمان زندگی اش فرق میگذارد خود شما هستید. چرا شما به موفقیت نرسید؟ آخر، شما چه چیزی کم دارید؟ بزرگترین انسانها از روز اول موفق نبوده اند و تنها پشتکار، آنها را به این درجه رسانده. هیچکس زنگ درب خانه شما را نمیزند تا شما را بدون زحمت کشیدن موفق کند. شما از کسی چیزی کم ندارید من قول میدهم از خیلی جهات از خیلی ها هم بهتر هستید. من اشخاصی را میشناسم که در موسیقی بسیار خوب هستند و از خیلی نوازندگان مشهور بهتر ساز مینوازند ولی هیچکس آنها را نمیشناسد. شما فکر میکنید چه چیزی جلوی آنها را گرفته؟ آنها فکر میکنند برای مشهور شدن نیاز به یک دستهای پشت پرده ای هست، که آنها ندارند. من هیچگاه معنی دستهای پشت پرده را نفهمیدم و نمیخواهم بفهمم زیرا همین فکر جلوی پیشرفت خیلی ها را گرفته است. از خودتان بپرسید چرا من موفق نشوم؟


قدم 47 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۴ دیدگاه
  1. avatar
    حسین فقط زندگی
    سلام خوبی؟
    بببـخشـــید دیر سر زدم
    راهیان نور بودم .☺
    راستی من این سوال رو از خودم پرسیدم
    خُب
    به این نکته رسیدم کن من فکر میکنم هنوز برای موفقیت راه زیاده و وقت بسیار در صورتی کن همیشه ضرر میکنم. به نظرت چکار کنم ؟
    درسم تا پارسال عالی بود اما امسال افت کرده نمی‌دونم شاید بخاطر اینه که اومدم دهم یا .........
    چکار کنم تا وقتم رو از دست ندم و در راهی کن دوست دارم صرف کنم و ضرر نمی نکنم
    ممنون از مطالب بسیار زیبای شما عزیز و رفیق

    • avatar
      سلام ممنون تو خوبی؟
      به سلامتی :)
      من هیچی به ذهنم نمیرسه جز هدف،‌ هدف هدف
      داشتن هدف روشن و دقیق
  2. avatar
    همه ما ازوجود یکی هستیم پس کسی از کسی برتر نیست هرکس خودش شکل موفقیت و زندگی خودش را انتخاب میکنه چه با دست های پشت پرده و چه بی دست های پشت پرده خوبه که گاهی فکرکنیم اون دست پشت پرده دست خداست که حواسش بهمون هست 0
    • avatar
      درسته
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید