۱

طوری رفتار کنید که گویی به خواسته تان رسیده‌اید

طوری رفتار کنید که گویی به خواسته تان رسیده‌اید

صد قدم تا شمای بهتر

قدم ۱۳

طوری رفتار کنید که گویی به خواسته تان رسیده‌اید

هنرپیشه‌های مطرح سینما از پس هر نقشی بر می‌آیند و برایشان اهمیت ندارد که کارگردان از آنها چه چیزی را می‌خواهد. انسانی که تصمیم به موفقیت گرفته است باید رفتار خودش را درست بمانند زمانی بکند که در حال حاضر به موفقیت رسیده. شما اگر با فیزیک بدنتان طوری نشان دهید به آن چیزی که آرزویش را داشته‌اید رسیده‌اید راه موفقیت برایتان بسیار کوتاه خواهد شد. بیشتر ما از نیروی بدنی خود فراموش‌مان می‌شود و فکر می‌کنیم این نیرو کارایی ندارد. شما در زمان تنهایی خود می‌توانید آن شخصیت خودتان باشید و با خودتان با صدای بلند حرف بزنید.

به شما فیلمی را پیشنهاد میکنم به اسم ( سلطان کمدی ) در این فیلم هنرپیشه معروف آمریکایی ( رابرت دنیرو ) نقش آفرینی می‌کند. شما با دیدن این فیلم متوجه می‌شوید حالات بدنی و در خلوت نقش بازی کردن چه تاثیری بر روی موفقیت افراد خواهد گذاشت. شما هم بیایید به گونهای رفتار کنید که گویی به آن چیزی که میخواستید رسیده‌اید. اگر شما را یک قدرت فرازمینی در یک چشم بهم زدن تبدیل به آرزویتان بکند چگونه رفتار میکنید؟ همین حالا چشمانتان را ببندید و این را تصور کنید. من قول میدهم لذت خوبی دارد که شما خودتان را اوج ببینید. اگر به خالقتان ایمان دارید پس به قول او هم در کتابهای آسمانی‌اش ایمان داشته باشید. ناامید نشوید و از همین حال طوری رفتار کنید که گویی به خواسته تان رسیده‌اید.

یادتان باشد این موضوع قدم ۱۳ از ۱۰۰ قدم است و به تنهایی قدم ۱۳ بیشتر به خرافات و خیال‌ اندیشی می‌ماند.


قدم 13 از 100

بقیه قدم ها: صد قدم تا شمای بهتر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۱ دیدگاه
  1. avatar
    درسته رفتار انسان خیلی تاثیر داره

    و خوبه خوبه خیلی خوبه که به وجودش اعتماد کنیم و امید داشته باشیم بهش اونه که خداست پس بهتره منتظرش بمونیم وفقط بندگیمون را بکنیم البته نه هر بندگی بندگی که لایق وجود خودمون و خدامون میدونیم ...
    • avatar
      اره درسته :)
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید