۹

سلام ماه من – سلام خرداد 97

سلام ماه من – سلام خرداد 97

تا چشم گذاشتم و باز کردم، مرا باز یک عدد بالا نمودی، دوست داری به سرعت رعد بالا ببری؟ همه‌اش مال تو، ۲۴ سال پیش به جهان چشم گشودن نه به دست من بود و نه چشم بستن به جهان دست من است. و تو جز بازی با این اعداد کار دیگر نداری انگار :)

مزاح بود ماه من، میدانم تو فقط دکمه اخر را میزنی، زندگی که به سن نیست به دم و بازدم‌هایی است که از آن لذت می‌بریم، لذتی که در اوج سختی‌ها و راحتی‌ها آن را بچشیم.

یادش بخیر انگارهمان دیروز بود رفاقت 23 ساله‌مان را در خفا جشن گرفتیم.

عزیز دلم، خرداد، در مسیر زندگی من، شاید تو پر پیچ‌ترین و دست اندازترین ماهی باشی که من دیده‌ام، تو را شکر میکنم، گر زندگی صاف و مستقیم بود که خواب مرا می‌گرفت، باز خوب است تو مرا گرفتی و بیدارم کردی. تو را شکر میکنم. ولی نمیدانم چرا هر سال مرا سخت‌تر میگیری، به خدا دل کندن از تو کار سختی هست چه برسد دوری تو، هر چند بودنت معنی سخت را بهتر تعریف می‌کند.

ماه عزیز من امسال شنیدم با رمضان دوست شده‌ای و با او امدی، چه رفیق خوبی داری، چه به هم می‌آید، انگار ۲ سختی را از وسط نصف کرده‌اند، شده این ۲ ماه در هم آمیخته، همین زیبایی‌هایت را دوست دارم، زیبایی‌هایی که بعد از خودت می‌گذاری، تو زیباترین ماهی همانند گل بنفش خوش بویی، تو پربرکت‌ترین ماهی همانند باران نعمتی، تو را با ۱۱ ماه دیگر عوض نخواهم کرد، تو با کارهایت در یاد میمانی، حال این من هستم تو را باید کوک کنم تا زیبا بزنی، گر بی راهه زدن کاری ندارد.

روز آشنایی‌مان به نیکی باد

پوریا آریافر

در روزی بسیار نزدیک همه ما دستانمان از دنیا کوتاه خواهد شد و گدای چند صلوات از انسان های روی زمین می‌شویم، پس من هر شب برای بازدیدکنندگان سایتم صلوات میفرستم، یعنی برای تو که این متن را میخوانی، حال می‌شود تو هم برای من بفرستی؟ :)
جهت دریافت آخرین مطالب سایت در ایمیل خود ، در خبرنامه عضو شوید
۹ دیدگاه
  1. avatar
    تولدتون مبااارک:)
    ان شاءالله عمر پر برکت و با عزت داشته باشین و به خواسته ها و هدف هاتون برسین:)

    چه ماه تولدتون رو تحویل گرفتین:)
    ولی متن قشنگی بود
    • avatar
      ممنون و همچنین من برای شما ارزو میکنم
      بیشتر اون من رو تحویل گرفته، وقتی به دنیا اومدم چرا بقیه ماها من رو تحویل نگرفتن جز خرداد؟ :)))

      خواهش
    • avatar
      :)
    • avatar
      سپاس :)
    • avatar
      ممنون :)
    • avatar
      ممنون :)
  2. avatar
    زهرا ربانی
    سلاااااام روز زمینی شدنت مبارک
    اتفاقا امروز تولد پسرداییمم بود
    • avatar
      سلام تشکر
      تولد ایشون هم مبارک
    • avatar
      ممنون :)
    • avatar
      تشکر
    • avatar
      تشکر
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
زندگی، یعنی عشق فرصت همراهی با، امید است درک همین اکنون است وزن نگاهی است که در خاطره ها می ماند حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق شاید آن لبخندی ست، که دریغش کردیم رسم پذیرایی از تقدیر است یعنی تکاپو یعنی هیاهو شب نو، روز نو، اندیشه نو یعنی حرکت و امید
کانال تلگرام در بیان دنبال کنید